Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 79,99 €

Ρούχα ως αυτοέκφραση

Δημοσιεύτηκε από admin 05/04/2021 0 Σχόλια

"Τα ρούχα κάνουν τον άνθρωπο. Οι γυμνοί άνθρωποι έχουν μικρή ή καθόλου επίδραση στην κοινωνία." Αυτό είπε ο Mark Twain και αυτό το ρητό εξακολουθεί να ισχύει, καθώς η κοινωνία μας πλέον χρησιμοποιεί τα ρούχα ως τρόπο για να μεταφέρει την κοινωνική κατάσταση. Απλώς γυρίστε τις σελίδες ενός γυναικείου περιοδικού μόδας για να διαβάσετε την εκπληκτική κάλυψη των δηλώσεων μόδας που έγιναν στις πασαρέλες στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη. Ακούστε μια ολόκληρη παρέα κοριτσιών γυμνασίου που καταδικάζουν τα απαραίτητα αξεσουάρ μόδας της περασμένης σεζόν ως "περσινά". Ακόμα και οι άνδρες δεν έχουν ανοσία στις ιδιοτροπίες της μόδας - ειδικά εκείνων των μεγιστάνων μόδας που κάποτε (ή ακόμα ήταν) μεγιστάνες χιπ χοπ.

Εάν και οι άνδρες και οι γυναίκες χρησιμοποιούν ρούχα για να μεταδώσουν την κοινωνική τους κατάσταση, τα χρησιμοποιούν  ως μέσο αυτοέκφρασης. Ο φανταστικός συντάκτης μόδας στο The Devil Wears Prada φορούσε πάντα ένα λευκό μαντήλι Hermes. Ο Ντόναλντ Τραμπ είναι γνωστός για τις πολύχρωμες γραβάτες. Και ο Γούντι Χάρελσον είναι γνωστός για τη χρήση κάνναβης.
Από τη δεκαετία του 1960, τα μπλουζάκια έχουν γίνει μέσο έκφρασης. Εκείνη την εποχή, απλά λευκά μπλουζάκια έγιναν έργα τέχνης με γραβάτα, διακηρύσσοντας την άνοδο της «δύναμης των λουλουδιών» και ζητώντας «Κάνε αγάπη, όχι πόλεμο». Σύντομα, μηνύματα που χρησιμοποιούν μεταξοτυπία άρχισαν να εμφανίζονται σε μπλουζάκια. Οι μπάντες άρχισαν να πωλούν επώνυμα μπλουζάκια στους θαυμαστές τους σε συναυλίες και οι νέοι άρχισαν να φορούν μπλουζάκια με κορδέλες ως σύμβολο της προσωπικής τους ταυτότητας.

Τις τελευταίες δεκαετίες, μπλουζάκια με στάμπες χρησιμοποιήθηκαν επίσης ως εργαλεία προώθησης και επωνυμίας. Εάν η λέξη "Χωρίς λογοκρισία" είναι διακοσμημένη στο μπροστινό μέρος μιας μπλούζας ή υπάρχει μια εικόνα αγαπημένου χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων, το μπλουζάκι έχει γίνει μέσο μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή μιας μάρκας. Αυτή η επωνυμία μπορεί να έχει ξεκινήσει σε εταιρικό επίπεδο, αλλά σύντομα έγινε προσωπική.

Από τις ταπεινές αρχές της γραβάτας και των συμβόλων ειρήνης, τα μπλουζάκια έχουν γίνει μια διαρκής τάση των ανθρώπων που έχουν τις πεποιθήσεις, τη φιλοσοφία και την αίσθηση του χιούμορ τους στα λεγόμενα "τυπωμένα μπλουζάκια". Μπορούν να κυμαίνονται από διασκεδαστικά μπλουζάκια και μπλουζάκια για πάρτι. Στην πραγματικότητα, τα τυπωμένα μπλουζάκια είναι μια τυπική προσέγγιση για τα παιδιά σε σχολεία και κολέγια να εκφράζουν τη γνώμη τους κρυφά. Κατά τη διάρκεια των πολιτικών συζητήσεων, χρησιμοποιούνται αστεία μπλουζάκια εκτός από τα επιχειρήματα ή τις ιδέες που υπερασπίζονται οι άνθρωποι. Το θάρρος του καταναλωτή είναι προφανές σε όλους. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τα τυπωμένα μπλουζάκια εμπίπτουν στην κατηγορία "βίαια ρούχα", ενώ άλλοι τα θεωρούν μορφή ελευθερίας του λόγου. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να μεταφέρετε τις πολιτικές σας πεποιθήσεις, τις πνευματικές πεποιθήσεις, την αίσθηση του χιούμορ ή τη δυσαρέσκεια που γράφετε στο στήθος σας.